Για να βελτιώσουμε την υποστήριξή μας και να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, χρησιμοποιούμε ένα Σύστημα Εισιτηρίων Υποστήριξης (Ticketing System). Σε κάθε αίτημα υποστήριξης εκχωρείται ένας μοναδικός αριθμός εισιτηρίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την πρόοδο και τις απαντήσεις. Για τη δυνατότητα υποβολής αιτήματος υποστήριξης απαιτείται να έχει καταχωριστεί η Email διεύθυνσή σας στο σύστημα.
Παρακαλούμε, δώστε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες ώστε να μπορούμε να σας βοηθήσουμε καλύτερα.
Άνοιγμα Νέου ΑιτήματοςΜπορείτε να περιηγηθείτε στο ιστορικό όλων των τρεχόντων και προηγούμενων αιτημάτων υποστήριξής σας με απαντήσεις.
Έλεγχος Κατάστασης ΔελτίουΠαρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!